فتح المبین

وبلاگ تخصصی دفاع مقدس

فتح المبین

وبلاگ تخصصی دفاع مقدس

من یک شیمیایی هستم / سخنی با علیرضا نوری زاده خائن وطن فروش

 خائن و وطن فروش

بامداد پنج شنبه فرصتی دست داد که گشتی در شبکه های ماهواره ای بزنم؛ از قضا چشمم به چهره گنه کار علیرضا نوری زاده افتاد (خدایا مرا ببخش!) واقعاً نمی دانم گناه و خیانت با روح آدمی چه می کند که نکبت و شرارت از چهره او باریدن می گیرد؟! طرز لباس پوشیدنش هم خیلی عجیب بود و من نمی دانم در غرب کت و شلوار اندازه آدم(؟) پیدا نمی شود که مهمانان و مجریان کانال های صد تا یک غاز ماهواره ای همیشه کت به تنشان زار می زند؟ نشستم و گفتم برای یک بار هم که شده، سوای از مطالعات گاه و بیگاه، بنشینم و تمام و کمال به صحبت هایش گوش کنم. باور کنید بارها به شدت خنده ام گرفت. از رطب و یابسی که به هم می بافت. از دروغ های خنده داری که فقط برازنده ی دلقکی چون اوست. طوری حرف می زد که انگار جمعیت زیادی پای گیرنده ها نشسته اند و منتظرند چرت و پرت های او را باور کنند. گاهی می گفتم او از خودش سوال نمی کند معدود مردمی که در ایران به سخنانش گوش می کنند، چه فکری در باره اش خواهند کرد؟!

به هر حال در میان کلماتش جمله ای گفت که در دم گفتم باید در این باره چیزکی بنویسم. (باور کنید الآن هم که دارم می نویسم نمی توانم جلو خنده ام را بگیرم) نوری زاده برای جانبازان شیمیایی دل می سوزاند!!! می گفت:«الآن این جوانان شیمیایی نه زندگی دارند، نه پول دارند و مادرشان باید ببرندشان دست شویی! آن وقت دولت ایران پول می دهد به نیکاراگوئه و اینها دارو هم ندارند!» این چرندیات خنده دار را شاید کسانی که از ایران دورند باور کنند (البته آنها که مثل نوری زاده کارشان به گدایی و دلقکی کشیده شده، والا ایرانی واقعی هر جا باشد اصالتش را حفظ می کند)، اما مردمی که هر روز با جانبازان سروکار دارند و خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران را شاهدند، فقط به این بیچاره می خندند! جخت آن وری ها هم آن همه سردرگم اند که به قول مجریان این کانال ها، مشتری برنامه هایشان نیستند. به هر حال می خواهم به علیرضا نوری زاده بگویم که من یک شیمیایی هستم. با تحصیلات عالی، شغل مناسب و فعال در اجتماع. بارها کتباً و شفاهاً از طرف بنیاد از این جانب خواسته اند که برای دریافت تسهیلات مراجعه کنم، ولی من رد کرده ام. معتقدم اگر من به عنوان یک بسیجی در 13 سالگی (و نه به قول شما در 16 سالگی) به جبهه رفته ام، برای ادای دین به امام و شهیدان بوده، برای حفظ اسلام بوده و این زحمت و جراحت را وظیفه خود می دانم و توقعی از دولت ندارم! خوب است بدانید که ما همه تابع محض ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هستیم. اکنون که تو دروغ و چرند می گویی، ولی اگر هم زمانی لازم باشد، هر میزان کمک مادی به هر کشوری که مورد تصمیم رهبر و دولت جمهوری اسلامی قرار بگیرد، ما با جان و دل می پذیریم!

آقای نوری زاده! از وضعیت جسمانی بگویم: شاید اگر کسی مثل تو شیمیایی شده بود، تا حالا به فلاکت و بدبختی افتاده بود، مثل همین الآن که اگر مشروب را از دستت بگیرند یک نصف روز هم دوام نخواهی آورد، اما به کوری چشم وطن فروشانی چون تو، من ورزش می کنم (آن هم در سطح قهرمانی) و حتی با تایید پزشکان اسپری و دارو هم مصرف نمی کنم و دارویم فعالیت های ورزشی است، مگر ایامی که - هر چند ماه یک بار - چند صباحی در بیمارستان بستری شوم که در اختیار پزشکان خواهم بود؛ به هر حال باید بدانی که شیمیایی شوخی بردار نیست و اربابانی که تو کاسه لیسی شان را می کنی مسبب جنایت های صدّام معدوم بوده اند و اکنون جنایاتشان در گوشه و کنار جهان ادامه دارد و خائنینی چون تو نیز، شریک کوچولویی در این جنایات بزرگ ضد بشری هستید. پس دست از دلقک بازی بردار و با دهان آغشته به الکل، نام ایران و جانباز را به زبان نیاور! امیدوارم وضعت از این دریوزگی و بدبختی و فلاکتی که به آن گرفتاری، بدتر شود.

نظرات 34 + ارسال نظر
سید فرهاد جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:21 ب.ظ http://pakmardan.blogfa.com

ضمن عرض ادب و سلام خدمت برادر بزرگوار ودلاورم.ولادت با سعادت حسین ابن علی،حضرت ابالفضل العباس، و حضرت زین العابدین سلام الله علیها را خدمت شما و خانواده بزرگوارتان تبریک و تهنیت عرض مینمایم .
برادر خوبم مطلب بسیار زیبای شما را خواندم و کاملا حق با شماست افراد خائن و وطن فروشی چون علیرضا نوری زاده فراوان هستند در خارج از کشور و این گونه افراد که نو کری بیگانگان را با افتخار مینمایند به خود میبالند وا زاینگونه انگل ها بیش از این انتظاری نمیتوان داشت.
زندگی این گونه انسانها با دست مزدی میباشد که بیگانگان به آنها میپردازند تا تبلیغات پوچ و مسموم بر علیه نظام مقدس اشلامی ایران را انجام دهند و ا زنظر شعور سیاسی زیر صفر صفر قرار دارند و گوئی دلسوز ملت مظلوم ایران هستند و شعار هایشان همچون زهری سمی میباشد و بس.
لعنت و نفرین خدا بر کسانی باد که منافق گونه سعی بر ضربه زدن به پیکر مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.
برادرم در خاتمه ا زدرگاه حق تعالی برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامتی توام با موفقیت مسئلت دارم.
برادر کوچکتان سید فرهاد ا زغربت غریب

یک بجامانده - وبلاگ شلمچه جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ب.ظ http://shalamcheh.ir

بنام خدا
باسلام دوست جانباز من
قبل از هر چیز این ایام خجسته و مبارک خصوصا روز جانباز را به شما تبریک عرض می نمایم .
در بعد از مطلب زیبایی که نوشتید لذت بردم به نکات جالبی اشاره کردید امثال نوری زاده جز وطن فروشی و خوش خدمتی به بیگانگان کار دیگه ای بلد نیستند .
دلسوزی اینها هم برای کسب وجهه در بین مردم هست چون می دانند که مردم کشور عزیزمان به جانبازان و ایثارگران ارادت خاصی دارند .
موفق و سربلند باشید .
التماس دعا

رهپویان دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ق.ظ http://rahpoo24.persianblog.ir

هوالحی
سلام
طاعات و عبادات مقبول درگاه حق
انشالله
کلاغ پر
گنجیشک پر
کبوترباباپر
کبوتربابانه!خودبابام زدش پر
دوری پدربرایمان سخت بود
این بار ازاو نوشتیم
پس سرماوقدم شما
منت بذاریدو تشریف بیارید خوشحال میشیم
التماس دعا
یاحق

بیسیمچی دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ http://pelack.mihanblog.com

من به او گفتم در صورتی راضی هستم که علتش را به من بگویی و او با کمال تعجب به من چیزهایی را گفت که در ذهنم اصلا جایی برایش نمی یافتم.آن بسیجی به من گفت :من دو یا سه ساعت دیگر به شهادت می رسم و قرار است...
ادامه مطلب رو بیا تو وبلاگ خودم بخون

آسمانی ها جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.asemaniha.blogfa.com

سلام دوست عزیز

(( هر وقت سرفه های سوزناک و پی درپی امانش نمی ده، هر وقت از درد، فرش زیر پاش رو چنگ می زنه دختر کوچولوش ( فاطمه زهرا) که هنوز سه سالشه جلو می آید و سرخی صورت بابا رو نگاه می کنه و زیر گلوی باباشو می بوسه، بابائی که مشغول احوال خودشه باید به سوالات دختر کوچولوش هم جواب بده، بابا جون چی شده بابا جون چرا این قدر بی تابی، بابایی چرا این قدر بال بال می زنی….))

خوش نفسان : به یاد جانبازی جانبازان شیمیایی

وبلاگ آسمانی ها به روز شد

منتظر حضورتون هستم

موفق باشی

التماس دعا…

ف.ل۲۲ بیت المقدس.کردستان یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام شهید زنده سلام درود خدا بر شهیدان وبرشما که راه شهدا را ادامه می دهید .اتقادی از شما وب سایت پرمحتوای دارید ولی شهدای کردستان را فرموش نکنید .یاحق

عاشق جمکران مهدی چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.sarbazegomnamemahdi.blogfa.com

بسم رب الشهدا و المهدی(علیه السلام)
السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه
سلام همه مطالبتون اونورتر از خوبه یعنی محشره محشر
اونقدر خوشم اومد که لینکتون کردم فقط چرا به روز نمیکنیدش؟
التماس دعا
یا مهدی ادرکنی

آسمانی ها پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.asemaniha.blogfa.com

سلام عزیز

هفته بسیج بر شما رهروان راه شهدا مبارک

’’ ای بسیجیان سرافراز! پرچمتان همیشه در اهتزاز باد! ’’

آسمانی ها به روز شد

منتظر حضور سبزت هستم

به امید روزی که او بیاید...

حاج علی پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://akherat.persianblog.ir/

محرم می آید و می رود و ما می مانیم . دهه اول هم به پایان رسید .
راستی از محرم چه ارمغانی و چه توشه ای برگرفته ایم؟
صدای طبل و سنج و دهل یا نوای مداحانی که با سبکهای مختلف به رقابت!‌میپرداختند؟
شایدم علمهای تنومندی که با رقابت هیئتها در سالهای اخیر همه روزه بر وسعت !؟ آنها افزوده می شود.
ای کاش با کمی معرفت به عزاداری بپردازیم .
یکی از مداحان متعهد و متدین میگفت اگر مجلسی رفتید که فقط مداح دارد و سخنران و روحانی ندارد آنجا را ترک کنید . چون شور بی شعور بی معناست .
اشک بر ابا عبدالله باید با معرفت باشد تا ارزشمند باشد . از سر دلسوزی اشک ریختن سطحی است و عمق ندارد .
من بینوا که از این ایام توشه ای ندارم . شما چی؟
انشا الله که توشه لازم را برگرفته باشید
امیر عباس عزیز . ضمنا خیلی سخت نگیر . اگر امثال این دشمن احمق نباشند چگونه سخن امام سجاد علیه السلام که فرمورد : شکر خدا که دشمنان ما را از احمقان قراردادی . جلوه می نمود ؟
موفق باشید

آسمانی ها شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.asemaniha.blogfa.com

سلام عزیز

ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان

<< حضرت اباعبد الله حسین (ع)>>

بر شما تسلیت باد

" ده روضه ی خیلی کوچک "

وبلاگ آسمانی ها به روز شد - پیشنهاد میدم حتماَ بخونید جالبه

منتظر حضور سبزتون هستم

در ضمن نظرتون هم برام مهمه

التماس دعا...

به امید روزی که او بیاید ...

نوید شاهد سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ق.ظ http://navideshahed.com

سلام به وبلاگتان سرزدیم و به یادگار شعری برایتان گذاشتیم
سرسبزترین بهار
خونی که ز پیشانی او جاری شد
سرسبــزترین بهارِ بـیداری شد

آن سر که به روی نیزه‌ها گشت بلند
آیینــة روشن فــــداکاری ش‍‍‍‍‌‌ـــد
شاعر: محمدحسین امیدی

روزبه دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ

روزبه دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.hoolydifenc.blogfa.com

سلام
وب عالی دارید
بهتون تبریک میگم

مذهبی و اسلامی چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ب.ظ http://pkc.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
ما برای افزایش ترافیک و آمار وبلاگ های مذهبی و اسلامی لینک باکسی را ساخته ایم / در همین رابطه همانطور که وبلاگ شما مذهبی و اسلامی می باشد ، شما را دعوت میکنیم که با گزاشتن لینک باکس و فرستادن لینک خود در آن هم وبلاگ خود را به دیگران معرفی کنید و هم یک بانک از وبلاگ های مذهبی را در وبلاگ خود قرار دهید .
منتظر شما هستیم .
آدرس لینک باکس مذهبی : www.pkc.mihanblog.com

امیر عباس دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ق.ظ http://namahramane.blogsky.com

به نام خدا
شخصی با نام «یک هموطن خونین دل»! آمده و نظری ثبت کرده که در واکنش به او این کامنت قلمی می‌شود.
این خائنین و بیگانه پرستان گمان می‌کنند ما نیز به ابلهی خودشان هستیم.
می‌آیند یک سلام می‌کنند و قربان صدقه ما می‌روند بعد شروع می‌کنند به اراجیف بافتن!
واقعا این همه کودن اید؟ به ما که در وطن هستیم از کشور اسلامی‌مان دروغ می‌بافید و تحویل‌مان می‌دهید؟ واقعا در جمجمه شما اگر سنگ و اجر و سیمان نیست، حتما به کلی تهی است.
به جرم خیانتی که به وطن و مردم مسلمان کشور عزیزمان روا می‌دارید، خدا از این بدبختی و دریوزگی که به آن مبتلا هستید، مفلوک‌ترتان سازد.

حاج علی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ

کار خوبی کردید که کامنتش را نشون ندادید. اینها با دروغ و ریا و دلسوزی نمایی قصد اخلال دارند من هم ت وبم از اینها زیاد میان.

سلام و ممنون از حسن نظر شما. جالب است بدانید باز هم آمده و با پررویی رویه‌اش را ادامه داده. این بابا نمی‌داند که هزینه درمان جانبازان به کلی رایگان است!!! و بر اساس همین جهالت داستانی ساخته که بی ریشه است. ضمن اینکه خودش را جوان هم معرفی کرده. نوشتن یک کامنت که در هر سطرش دست کم یک دروغ وجود داشته باشد فقط از خائنین به ملت مسلمان ایران ساخته است.
دعا بفرمایید.

امیرحسین فاطمی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.masiha.info

امروز، برای ظهور او چه کرده ایم!؟
برای ظهور، کاری باید کرد؛ از نوعی دیگر!
انتظار به امید آبی های وصال شرار شوقی است که شعله در خرمن نا امیدی می زند و آیینه آدینه را شراری است همیشگی؛ آنگاه که شوق دیدار، تاب انتظار را از کف دل می رباید، این برگ سبز مرهمی است بر تسلای خاطر و خواهش و نیایش بر آستان دوست، تا رسیدن به سبزترین موعود.
به امید ظهورش، شاید فردا...
www.masiha.info

علیرضا نوری زاده شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ

به به. بچه ها صدای کلنگ گورتون به گوش میرسه. فعلا عین خر دست و پا بزنین و کاسه لیسی وزارت اطلاعات رو بکنین. اما این اپوزوسیون خارج از کشور پدر همتون رو در میاره . من هم یکیش. اینو بگم که ما هستیم. اینو به اون رفیقتون سید علی آقا هم بگو که ثروت ملی ما جوونا رو میده دست بچه هاش تو آفریقا ویلا بسازن .
همتون رو به پرودگار عاشق میسپارم

ای خائن و ای وطن فروش !
ما که در خیانت تو به وطن و جاسوسی برای رژیم صهیونیستی کمترین شکی نداشته‌ایم و نداریم.
امیدوارم وضعت از این دریوزگی و بدبختی و فلاکتی که به آن گرفتاری، بدتر شود.

روابط عمومی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.rehalh.com

عید قربان مبارک
با سلام اگر شما هم تاکنون نامه ای را خطاب به دبیرکل سازمان ملل تنظیم نکرده اید به صف وبلاگ نویسان معترض بپیوندید.
وبلاگ نویسان ایران با نگارش نامه های اعتراض آمیز نظرات واقعی شان را نسبت به حقوق بشر وادعای جدید بان کی مون مبنی برنقض حقوق بشر توسط ایران اعلام مینمایند.
(درصورت تمایل به شرکت دراین مسابقه نامه های خود را به نشانی های پست الکترونیک ما ارسال نمایید)
www.rehal.ir
www.rehalh.com
www.haghebashar.blogfa.com

لیلا شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://lalehayeasemani.blogfa.com

سلام دوست عزیز
بلاگ خوبی دارین.
یکی از سایت ها مسابقه وبلاگ نویسی گذاشته منم دارم در این مسابقه شرکت میکنم.
دیدم چه خوبه اگه رقابت داشته باشیم.
شما کاملا برای مسابقه آماده هستین
ولی من اول راهم.ولی هنوز فرصت هست.
اگر مایل بودین من رو با نامه لاله های آسمانی لینک بدید.تا منم شما رو لینک کنم.
برای شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی هم میتونین در
http://www.weblog.ganjineha.ir/
ثبت نام کنید.

کربلایی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:17 ق.ظ http://karbalaey110.blogfa.com/

سلام[گل]

دردو خدا برشهیدان[گل]

و[گل]

سلام شهیدان بر شما[گل]

موفق وکربلایی باشید[گل]

شلمچه یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.shalamcheh.ir

سلام و عرض ارادت.
متاسفانه افرادی مانند نوریزاده و یا از آن بدتر "اکبر گنجی" خیانت های بی شماری به انقلاب کرده اند.
وجود جانبازان و خانواده های فداکار آنها در کنار وجود و حضور شهدا در این کشور مایه برکت برای اهلش و مایه نکبت برای خائنین است.امیدوارم ننگ این حرکات و ستیز با انقلاب و خون شهدا برای همه آنها را رسوا کند.

سلام بزرگوار
خداوند شما را حفظ کند.

محسن یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ http://mersad_function.persianblog.ir/

سلام دوست قدیمی من به روزم [گل]

محسن یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ http://mersad_function.persianblog.ir/

http://www.farhangnews.ir/Site/Default.aspx?tabid=2&CId=4&NewsId=15523

رضا نوروزی پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام برادر گرامی
شما با این همه افتخاراتی که دارید اصلا در شان شما نیست که با این مسله احساسی برخورد کنید ای کاش به جای دعای بد در آخر حرفهایتان به مانند بزرگان دینمان برایش دعای از این بهتری میکردید

علیکم

چرا شما از خائنین و جاسوسان و وطن فروشان حمایت می کنید؟ مگر شما هم ...؟

و مگر می توان برای خائنین و جاسوسان و وطن فروشان که مسئول کشته شدن بسیاری از هم وطنانمان هستند آرزویی به جز بدبختی کرد؟

کاتب یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://katebeshohada.blogfa.com

همسر شهید برونسی می گوید: هر سال شب بیست و یکم ماه مبارک، مراسم احیا داشتیم. مسجد محل یک هیات عزاداری داشت. بعد از نماز مغرب، عبدالحسین[برونسی] همه‌شان را افطاری می‌آورد خانه.

بعد از شهادتش، اولین ماه مبارک، بعضی از فامیل، ازم خواستند که دیگر افطاری ندهم. گفتم: خودمم همین فکرو کردم، با این بچه‌های قد و نیم قد، باید مواظب خرج و مخارج باشم.

شب بیست و یکم، فقط قرار شد دو، سه تا از آشناها بیایند. به اندازه ی بیست نفر غذا درست کردم. در واقع مجلس را خودمانی کردم. بعد از نماز، یکهو دیدم هفتاد، هشتاد نفر از بچه‌های هیات آمدند خانه‌مان. حسابی هول شدم. داشتم بساط چای را جور می‌کردم که آقای اخوان آمد. گفت: حاج خانم! همینو می‌چرخونیم تا هر کسی تبرکاً چند لقمه بخوره.

آن شب برای بیشتر از صد نفر غذا کشیدم. چند تا دیس هم دادیم به همسایه‌ها. نه حواس من به این بود که چه دارد می‌گذرد، نه حواس بقیه. آخر کار، آقای اخوان یک دفعه با حیرت گفت: حاج خانم! مگه شما نگفتی اندازه ی بیست نفر غذا درست کردی؟

تازه یادم آمد که قبل از کشیدن غذا، به شهید گفته بودم: اینا مهمونای خودت هستن، خودتم باید سیرشون کنی.

دو، سه تا دیس دیگر که کشیدیم، غذا تمام شد. آقای اخوان گفت: اگر من چیزی نگفته بودم، با برکتی که این غذا پیدا کرده بود، همه ی محله رو هم می‌شد افطاری داد!

سید حسین چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://baseratshahid.mihanblog.com

بسم رب الشهدا و الصدیقین
موسسه فرهنگی بصیرت شهید قصد دارد در هفته دفاع مقدس مراسمی به همین مناسبت برگزار کند. و برگزاری این مراسم به تنهایی مقدور نخواهد بود و علاوه بر کمک و یاری شهدا نیاز به کمک و همکاری دیگران دارد از این رو از کلیه برادران و خواهرانی که ساکن مشهد هستند و مایل به همکاری هستند صمیمانه دعوت به عمل می آورد. امید است با همکاری شما عزیزان مجلسی در شأن و خور شهیدان برگزار شود. و بتوانیم با برگزاری یک اینچنین مراسماتی جلوی تهاجم فرهنگی دشمن را بگیریم و جانانه از آرمان های شهدا و انقلاب دفاع کنیم.
برادران و خواهران می توانند آمادگی خود را از طریق شماره تلفن 09388505719 اعلام نمایید
و من الله توفیق

کربلایی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ http://karbalaey110.blogfa.com/

هر شهید کربلایی دارد که خاک آن کربلا تشنه خون اوست ، و زمان انتظار می کشد تا پای آن شهید بدان کربلا رسد و آنگاه خون شهید جاذبه ی خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود و روحش را از آن ، به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد...

محمد حسین اکبری شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ http://entezar1358.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم خوبین؟ممنون مطالبت خیلی جالبه احسن.میشه منم از نظرات وپشنهادات وانتقادات خوبتون بی نصیب نذارین؟http://entezar1358.blogfa.com/
راستی اگه منوقابل میدونین باعث افتخارمه لینکم کنین ممنون عزیز موفق باشین.

مرتضی قلی پور یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://mortezagholipour.blogfa.com

سلام . به خدا نمی توان نزدیک شد مگر در عالم تنهایی . تولستوی
به وب ما هم سر بزن ممنون

نوید شاهد شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.navideshahed.com

از وبلاگ خوب شما بازدید کردم.
در نوید شاهد منتظر شما هستم.
در صورت تمایل برای همکاری بیشتر لینک وب سایت نوید شاهد را در وبلاگ خود قرار دهید.
با تشکر از همکاری شما
لیلا عبادی
مسئول روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی نوید شاهد
شماره تماس 88835143
آدرس سایت: www.navideshahed.com


روزبه یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://hoolydifenc.blogfa.com

سلام
با درود به روان پاک شهدا
وب بسیار خوب و مفیدی دارید
منتظر حضورتان هستم

علی شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

لطفاً وبلاگ سرگذشت را در وبلاگهای دفاع مقدس کنترل فرمایید چون که قابل استفاده نیست

پیروزپیمان دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://lashkar25.blogfa.com

سلام خسته نباشید...(سیدالشهدای گردان حمزه) شکرانه شهید شاکری با اهدای سرش...به روزترین مطلب درباره شهید بی سر رضا شاکری + تصاویر منتشرنشده از پیکر بی سر شهید را دریافت کنید در وب: ( LASHKAR25.BLOGFA.COM )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد